dinsdag, mei 3

Dagboekje

Dan maar weer een bericht voor Dagboekje,verveel me zo erg.
M'n vriendinnen zijn naar Lucky,had geen zin om mee te gaan.
Tomorrow is the big day!
E-I-N-D-E-L-I-J-K weer heerlijk veel shoppen voor mijn rapportje!
K ga lekker veel dingen halen voor ESPANJE haha.
Hopen dat mam ook zoveel geld aan me uit wil geven XD.
Iemand enig idee waar de Primera in Enschede zit? Kan namelijk gratis pilotenbril daar ophalen van Glamour best wel vet.
Ook zoek ik zo'n americashirt > http://weheartit.com/entry/9366092 Iemand die weet waar je die haalt?!
Nou ja maar is goed kijken in Enschede,
Als ik denk aan school krijg ik gewoon een vreselijk rilling over me heen.
Heb echt zo geen zin om terug te gaan met dat verdomde vak n&t.
Balluuuu,nou ja Maud nog maar een maandje er je bent er van af HALLELUJAH :)
xoxo Loves Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten